« Home | Carrefour Wijnfestival inside-out » | Proeverij September » | Correctie datum!!! » | Wijn van Stijn » | Pinochet en Pinot Noir » | Primeurkeizer € 30.000 armer » | Weg met de kurksmaak? » | Bordeaux 2005: degoutant vervolg » | Radioactieve champagne » | Opvolging verzekerd » 

zondag, september 17, 2006 

Proeverij September

Ik heb de zaal kunnen vastleggen op dinsdag 26 september (Peetersstraat 30, 3290 Diest). Ik besef dat de dag, een dinsdag, nogal moelijk valt maar er is gezien de drukke activiteiten ( www.uilenspiegel.nu) deze maand niet veel aan te veranderen. Anderzijds is het altijd makkelijk om een bar bij de hand te hebben. Ik heb wijn van mijn 'moederland' meegebracht: Baskenland. De Basken zijn gekend als er enorm koppig ras, wat zich uiteindelijk ook in de wijn uit: dwz. de gronden zijn er niet geschikt voor wijn en toch maken ze er. Ik heb 3 proefsels plaatselijke wijn (een dure, een middelmatige en een slechte) die we kunnen vergelijken met de Rioja-varianten. Afhankelijk van het aantal proevers kan ik het aantal varianten opdrijven !

Wijnse groeten, als dat bestaat,

Kurk

Tot onze spijt kunnen wij er niet bij zijn, wegens tangocursus elke dinsdag tussen 21 en 22uur in Aarschot. Laat het jullie smaken!!!

Joepiee!!! Tangoles uitgesteld van de week, dus ik ben er wel bij!!!

Een reactie plaatsen

Links to this post

Een link maken

Add to Technorati Favorites

Photobucket - Video and Image Hosting

Info

  • Officiële site van de Fratres Organoleptici
  • Volgende bijeenkomst: 04 januari 2008, Auprès de la manège à St.-Trond
  • Gezagvoerend chevalier: Amaronese
Info

Belgian wineblogging fellas:

E-mail


Heb je vragen of wil je ons iets laten weten? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!



Foodrank.eu

Powered by Blogger