« Home | Wijn van Stijn » | Pinochet en Pinot Noir » | Primeurkeizer € 30.000 armer » | Weg met de kurksmaak? » | Bordeaux 2005: degoutant vervolg » | Radioactieve champagne » | Opvolging verzekerd » | Reverse inquisition? » | Urbi et Orbis revisited » | Quench your thirst! Bordeaux 2005? » 

dinsdag, juli 25, 2006 

Correctie datum!!!

Beste confraters,

in mijn enthousiasme om het heuglijke nieuws van onze volgende bijeenkomst zo snel mogelijk kenbaar te maken, heb ik verkeerdelijk 25 augustus opgegeven als datum voor dat treffen. Het moet (zoals gezegd bij de vorige sessie) zaterdag 26 augustus zijn, nog steeds om 17u.

Mijn excuses voor de desinformatie!

Vincent

Blij te zien dat de post nu gelukt is! Tja, het is natuurlijk ideaal, zo'n zaterdagnamiddag en -avond... maar voor Thomas en mij geldt nog steeds hetzelfde als voor de 25e: de mogelijkheid dat we dan nog op vakantie zijn. We laten zeker nog iets weten, en inmiddels: T22 and counting.

Count us in voor zaterdag. Ik heb ook even de template aangepast zodat rechts nu ook de juiste datum vermeld staat.

Ook op 26 vertoef ik nog ergens in Spanje

Een reactie plaatsen

Links to this post

Een link maken

Add to Technorati Favorites

Photobucket - Video and Image Hosting

Info

  • Officiële site van de Fratres Organoleptici
  • Volgende bijeenkomst: 04 januari 2008, Auprès de la manège à St.-Trond
  • Gezagvoerend chevalier: Amaronese
Info

Belgian wineblogging fellas:

E-mail


Heb je vragen of wil je ons iets laten weten? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!



Foodrank.eu

Powered by Blogger