« Home | Reverse inquisition? » | Urbi et Orbis revisited » | Quench your thirst! Bordeaux 2005? » | Obituary » | Wij stellen voor: The Wineloft » | Rise, lord organiser! » | Kruistocht » | Afspraak De Wingerd » | negen chardonnay's later » | wijnweetje » 

dinsdag, juni 27, 2006 

Opvolging verzekerd

Beste ridders op zoek naar de Heilige Graal van het hemelse druivennat,

Waarom bij een volgende sessie onze blik eens niet op de Nieuwe Wereld richten? Ik was aan het overwegen om eens iets rond Chileense wijnen te doen (nog verder te specifiëren naarmate mijn kennis -ahum!- toeneemt), maar had nog niets concreets in gedachten.

Nu wil het toeval dat ik via mijn schoonfamilie in contact ben gekomen met een Chileense die in België woont en die nu net een bescheiden expert is op Chileens-organolepisch vlak. O voorzienigheid! Zij was heel enthousiast toen ik haar om informatie vroeg en stelde zelfs voor om, gewapend met de nodige liters geperste druiven en daarbij horende toelichting, naar Sint-Truiden (mijn woonst) te komen om ons kennis te laten maken met de trots van haar land.

Dit festijn zou dan wel moeten plaatsvinden ergens in de tweede helft van augustus. Lijkt dit jullie wat? En zoja, zouden jullie dan eens kunnen laten weten welke data in aanmerking komen? Bij voorkeur zaterdagen en zondagen uiteraard.

Gegroet,

Kandidaat-wijngastheer

Laat ons zwelgen in indianenbloed, cactuslotions en guanosap! De tweede helft van augustus is excellent voor mij. Alle dagen gaan, behalve vrijdagavonden, want die zijn immers aan mijn (chronolgisch) eerste liefde voorbehouden.

Heel leuk thema. Als ik kieskeurig mag zijn, wegens drukke agenda; zaterdag 26 augustus. Zondag 27 zeker niet.
vanaf 15 augustus ook tijdens de week mogelijk 's avonds.

Voor een opvolging zak ik graag af naar Sint Trudel!

zaterdag 26 augustus is perfect!

Zowat alles in de tweede helft van augustus lijkt me momenteel vrij ende beschikbaar. Ik schik mij dus vlotjes naar de meerderheid!

Een reactie plaatsen

Links to this post

Een link maken

Add to Technorati Favorites

Photobucket - Video and Image Hosting

Info

  • Officiële site van de Fratres Organoleptici
  • Volgende bijeenkomst: 04 januari 2008, Auprès de la manège à St.-Trond
  • Gezagvoerend chevalier: Amaronese
Info

Belgian wineblogging fellas:

E-mail


Heb je vragen of wil je ons iets laten weten? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!



Foodrank.eu

Powered by Blogger