« Home | Naar aanleiding van een Claude Terrand, Hautes Côt... » 

dinsdag, mei 02, 2006 

Ik ben er bij!

We hebben een clubke opgericht voor mensen met een goeie wijnsmaak, ik ben er bij, ik ben er bij!
Sorry dat het zo lang geduurd heeft, maar hier ben ik, helemaal klaar om mijn vroege te bed gaan van vrijdag te compenseren.
Cheers!

Mooi zo! Nu is het nog wachten op twee andere newbies en dan kunnen we de kurken laten knallen.
Ga je gang en post er op los. Zolang het iets met bedwelmende aroma's is, kan er niets mis gaan ...

Een reactie plaatsen

Links to this post

Een link maken

Add to Technorati Favorites

Photobucket - Video and Image Hosting

Info

  • Officiële site van de Fratres Organoleptici
  • Volgende bijeenkomst: 04 januari 2008, Auprès de la manège à St.-Trond
  • Gezagvoerend chevalier: Amaronese
Info

Belgian wineblogging fellas:

E-mail


Heb je vragen of wil je ons iets laten weten? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!



Foodrank.eu

Powered by Blogger